top of page
תמונה1.jpg

מעבר למפגשים פורמליים, חשוב לנו לשתף אתכם במחשבות, דגשים ורעיונות המתעוררים בעקבות המציאות המשתנה, והעולם המשפטי המתעדכן בהתאם. בדרך זו נוכל לעדכן אתכם בהרצאות ותכנים חדשים, להעלות נושאים שעל סדר היום המשפטי והקליני, לחדד היבטים נוספים מעולמות התוכן הרלוונטיים, ולהאיר זרקור על סוגיות שונות, מנקודות מבט מדיקו-לגאלית. 

מטבע הדברים, הבלוג נועד לגירוי המחשבה והסקרנות גם אצלכם.

 

מעניין? מעלה שאלה? לא מסכימים עם הכתוב? רוצים להרחיב בנושא מסוים? נשמח מאוד לשמוע מכם! פנו אלינו 

  • תמונת הסופר/תעו"ד ליאת קיסר גרשט

רפואה ומשפט - על כוס קפה!

עודכן: 2 באוק׳ 2022

מטפלים, כמה פעמים ספרתם עד 10, ושום דבר לא קרה?!

מה פעמים עצרו אותך מלשאול שאלה בהרצאה, כי "זה לא רלוונטי כרגע לנושא הדיון"?

כמה פעמים נכחת במפגש מרובה משתתפים, והרגשת שנושא ההרצאה לא מספיק

ממוקד ומתאים לתחום העשייה הספציפי שלך?

כמה פעמים בישיבת צוות, לא הספקת לחדד נקודה מול המרצה האורח, כי נגמר הזמן?


יש פתרון! שימו מים לקפה ונדבר על הכל...


"רפואה ומשפט על כוס קפה" – מפגש לא פורמלי עם צוות מצומצם סביב השולחן, לשיחה פתוחה, מענה על כל השאלות ומתן "טיפים" להתנהלות מדיקו-לגאלית איכותית.


אין מצגת, אין תכנים שחייבים להספיק. רק מה שמעניין אתכם ושחשוב לכם, עם דגש על הפרקטיקה: מה מותר? מה אסור? איך מומלץ? כיצד ראוי להתנהל במקרה שקרה אצלנו בדיוק השבוע? מה עושים עם השאלה המורכבת ההיא של המטופל? איך מתמודדים מול התלונה שקיבלנו? הכל, כמובן, ממוקד בהיבטים המדיקו-לגאליים של הדברים.

וכמו שכל אחד מעדיף לשתות אחרת את הקפה שלו, גם כאן אתם מחליטים: האם לבחור נושא ספציפי (כמו – הסכמה מדעת; ניהול מעקב אחר מטופל; רפואה מרחוק, תיעוד ברשומה..), או להתמקד באוכלוסיית מטופלים ספציפית (כמו – קטינים; נשים הרות; מטופלי נפש; הנוטים למות וכן הלאה), או כל חלוקה אחרת שתתאים לכם.


כל מה שנדרש מכם זה שולחן עגול (נסתדר גם עם מרובע 😊), כוס קפה (תה? שוקו?..), והרבה שאלות משגרת העשייה היומיומית שלכם. התשובות – עלינו!


אז... יש לך זמן לקפה?!

bottom of page