top of page
תמונה1.jpg

מעבר למפגשים פורמליים, חשוב לנו לשתף אתכם במחשבות, דגשים ורעיונות המתעוררים בעקבות המציאות המשתנה, והעולם המשפטי המתעדכן בהתאם. בדרך זו נוכל לעדכן אתכם בהרצאות ותכנים חדשים, להעלות נושאים שעל סדר היום המשפטי והקליני, לחדד היבטים נוספים מעולמות התוכן הרלוונטיים, ולהאיר זרקור על סוגיות שונות, מנקודות מבט מדיקו-לגאלית. 

מטבע הדברים, הבלוג נועד לגירוי המחשבה והסקרנות גם אצלכם.

 

מעניין? מעלה שאלה? לא מסכימים עם הכתוב? רוצים להרחיב בנושא מסוים? נשמח מאוד לשמוע מכם! פנו אלינו 

  • תמונת הסופר/תעו"ד ליאת קיסר גרשט

איך להוסיף תבלינים לסוגיה המשפטית

עודכן: 2 באוק׳ 2022

"החוק הוא יבש. התבלינים שלך הם סיפורי המקרה, הדוגמאות ופסקי הדין".

קודם כל, מדובר במחמאה אמיתית, אחת הטובות שקיבלתי!

תמיד תיבלתי בדוגמאות, סיפורים והמחשות, כדי לתת יותר טעם למפגש המקצועי: לרענן את הקהל ולחבר את המסגרת המשפטית היבשה לפרקטיקה מהשטח.


מניסיון לאורך השנים, ה"תבלינים" הללו הם שמחדדים את היכולת לזכור ולהפנים את הסטנדרטים, את ההבנה האמיתית של המסר והרציונל שמאחוריהם, ואת האפשרות לפעול להטמעה ויישום בשטח.


בכל נושא מדיקו-לגאלי בו קיימת הרצאה או סדנה, יכללו תמיד דוגמאות ספציפיות לפי קהל היעד: בין אם מדובר בצוות רפואי או סיעודי, מחלקה גניקולוגית או רופאי קהילה, עובדים סוציאליים או יועצות הנקה, סטודנטים לסיעוד או מנהלי מחלקות. במפגשים עם צוותים מטפלים יוצגו תמיד פסיקה רלוונטית וסיפורי מקרה (Storytelling), כהמחשה לסוגיה התיאורטית שעל הפרק, וכנקודת מוצא לשאלות נוספות ולדיון פתוח.

בדרך זו מושגת המטרה של הנגשת המסגרת המדיקו-לגאלית למטפלים בדרך "ידידותית" ומעניינת יותר, המאפשרת חיבור אמיתי לנושא, תוך העשרת הידע בצורה ברורה וממוקדת, והמחשת דגשים פרקטיים ליישום יעיל ובטוח בשטח (בסיוע מודל המצפ"ן).


נשמח להגיע, לדבר ולתבל גם אצלכם!

bottom of page